Afspraak

Afspraak maken?

Dat kan heel makkelijk online! Maar u kunt ons natuurlijk ook gewoon bellen. We zijn op werkdagen tussen 9:30u en 17:30u bereikbaar om een afspraak te maken.

Wordt de telefoon niet opgenomen, of belt u buiten deze tijden om, dan kunt u een bericht inspreken op de voicemail. Ik bel u dan zo spoedig mogelijk, uiterlijk na 2 werkdagen terug. Natuurlijk kunt u het op een ander moment zelf ook nog eens proberen.

Wilt u uw afspraak afzeggen of verplaatsen? Dat kan tot uiterlijk 48 uur van te voren. U kunt dit zelf regelen via de MijnZorgApp en het PatientenPortaal of neem telefonisch contact met ons op. Wordt de telefoon niet aangenomen, spreek dan de voicemail in of stuur een SMS of WhatsApp bericht. Liever geen afspraken afzeggen via de mail.

Bij de intake neemt u mee:

Contactgegevens

U vind de praktijk in het ParaMedisch Centrum Hoek van Holland.

FAQs

Veelgestelde vragen

Ontdek antwoorden op onze veelgestelde vragen

Hoe plan ik een afspraak?

U kunt uw afspraak online inplannen via onze website of door ons te bellen tijdens onze kantooruren. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.30 en 17.30 uur.

Wat moet ik doen als ik mijn afspraak moet verzetten of annuleren?

Indien u uw afspraak wilt verzetten of annuleren, verzoeken wij u dit minimaal 48 uur van tevoren aan ons door te geven. U kunt uw afspraken beheren via ons online boekingssysteem of door rechtstreeks contact met ons op te nemen via telefoon, sms of WhatsApp.

Hoe snel kan ik een reactie verwachten na het aanvragen van een afspraak?

Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen op een afspraakverzoek te reageren. Als u binnen deze termijn nog niets van ons heeft gehoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat uw afspraak snel wordt ingepland.

Accepteert u een verzekering voor afspraken?

Met de meeste zorgverzekeraars hebben wij contracten. Controleer uw polisvoorwaarden om uw dekking te bepalen. Als u niet in aanmerking komt voor vergoeding, kunt u nog steeds een behandeling krijgen, maar bent u zelf verantwoordelijk voor de kosten.

Wat moet ik verwachten tijdens mijn eerste afspraak?

Uw eerste afspraak omvat een uitgebreide beoordeling om uw behoeften te begrijpen en een persoonlijk behandelplan te ontwikkelen. Kom een ​​paar minuten eerder aan om het benodigde papierwerk in te vullen en alle relevante medische informatie of documentatie mee te nemen.

Scroll to Top